duminică, 27 ianuarie 2013

Texte pentru Sfantul Valentin, Dragobete, 1 si 8 Martie, aniversari, Paste


Felicitari de 1 Martie:
  1. O primavara cu multa bucurie! 
  2. Un ghiocel din inima mea, o primavara din sufletul tau! 
  3. O primavara plina de dragoste ! 
  4. De 1 Martie pentru tine cu multa dragoste! 
  5. 1 Martie cu multe, multe petale de fericire! 
Felicitari de 8 Martie:
  1. Pe 8 Martie te iubesc de 8 ori mai mult! 
  2. Tu esti singura femeie din lume pt mine. Asa ca azi e DOAR ziua ta ! La multi ani iubito!
  3. De 8 Martie gandul meu se indreapta spre tine cu multa dragoste ! 
  4. Tu esti prima fiinta pe care o vad dimineata ! Primul Zambet si primul sarut …De 8 Martie vreau sa stii cat de mult insemni pentru mine… La multi ani ! 
  5. Toate florile au rasarit in prag de primavara doar pentru a-ti ura tie La multi ani !
Felicitari de Sfantul Valentin, si Dragobete: 
  1. Fie ca Sfantul Valentin sa iti aduca multa dragoste si multa fericire! 
  2. De ziua indragostitilor vreau sa iti spun inca o data cat de mult te iubesc! 
  3. Un gand pentru tine cu multa dragoste de Ziua Indragostitilor ! 
  4. Pe pamant traiesc sase miliarde de oameni dar numai tu esti jumatatea mea. 
  5. De Valentine's Day, lasa-ti sufletul sa zburde pe potecile iubirii. Vino sa invatam sa fim fericiti. "Noi" sa fim cea mai puternica constelatie. Ziua indragostitilor sa ne gaseasca cu sufletele impletite in cea mai frumoasa cununa de dragoste. Felicitari! 
  6. Ma rog la Sfantul Valentin sa faca soarele sa-ti zimbeasca de fiecare data cand iti vine in minte chipul meu si sa ti se incalzeasca sufletul de fericire si bucurie. Esti cel mai frumos lucru din viata mea, tu esti cel mai minunat vis al meu. Dumnezeu mi l-a indeplinit cand mi te-a scos in cale. 
  7. Pentru toti anii in care ai fost primul gand dimineata, si ultimul seara. Fiecare an cu tine este mai dulce ca ultimul. Daca ar trebui sa o iau de la inceput, te-as alege pe tine iar si iar. Tu esti dragostea mea!
  8. Imi este foarte dor de tine cu toate ca incerc sa nu ma gandesc la asta, sunt insa doua momente cand nu reusesc: ziua si noaptea.
Aniversari:
  1. Nu te-am uitat si iti doresc sa ai o zi plina de impliniri! 
  2. Un cer albastru fara nori
    In calea ta sa fie
    Sa ai in viata numai flori
    Noroc si bucurie. 
  3. Felicitari dragii nostri cu ocazia acestei zile. Va uram sa fiti mereu sanatosi, energici, si plini de bucurie. La multi ani! 
  4. Cei douazeci de trandafiri pe care i-ai adunat in cununa vietii tale, lasa-i astazi sa se impleteasca intr-un buchet al implinirii. Felicitari!
Felicitari de Paste:
  1. Fie ca acest Paste sa fie un moment de bucurie, liniste sufleteasca si armonie universala. Farmecul lui sa ne aduca aminte ca intotdeauna mai exista o sansa de mantuire. Hristos a inviat! 
  2. Sa dea Domnul sa fii multumit si fericit cu ce ai si sa iti dea intelepciunea sa inveti sa te bucuri de dragostea cu care esti inconjurat. Pretuieste lumina din viata ta. Felicitari! 
  3. Ou inrosit, miel rumenit, cozonac aurit, Paste fericit. Fie ca aceasta sarbatoare sa iti aduca numai bucurii, multa fericire si pace. Hristos a Inviat!
Sf. Ioan:
  1. La multi ani! Sfantul Ion sa-ti dea sanatate si putere sa lupti pentru idealurile tale. Sa ai parte numai de clipe minunate, de bucurii si fericire alaturi de familie si cei dragi. 
  2. Felicitari! Asa cum se sfintesc apele, asa sa se curete si sufletele noastre de tristete si sa se umple de bucurie si implinire. Un An Nou bun! si indeplinirea tuturor dorintelor! 
  3. Cu ocazia zilei sfintisorului tau, iti doresc o ora de liniste, o zi senina, o saptamana de bucurii, o luna de impliniri, un an de prosperitate, un veac de sanatate, fericire si iubire. La multi ani! 
Ocazii generale:
  1. Iarasi este ziua ta?! Parca numai ce am sarbatorit-o acum o saptamana. Oricum, anii trec, dar tu ramai mereu tanar/tanara si sanatos/sanatoasa. La Multi Ani!
  2. Sus paharul si noroc! Astazi este sarbatoare, este ziua ta, o zi speciala, iar eu/noi iti dorim sa ai parte de multa dragoste, sanatate, fericire si numai bucurii.
  3. La Multi Ani! Asa cum oceanul se arunca spre tarm, asa cum muntii se inalta catre cer, asa cum copilul mic are nevoie de mama asa am eu nevoie de tine mereu in viata mea. Tu esti soarele vietii mele, tu esti bucuria mea, tu esti tot ceea ce este mai bun pe lumea asta! Te iubesc!

Niciun comentariu: