duminică, 27 ianuarie 2013

Texte pentru aniversari


Aniversari:
Felicitari pentru tot ceea ce esti si pentru tot ceea ce faci. Felicitari pentru tine si familia ta, pentru cei dragi si cei care iti sunt aproape, pentru cei care iti sunt sprijin si pentru cei care te iubesc. Felicitari din toata inima!
Felicitari dragii nostri cu ocazia aceastei zile. Va uram sa fiti mereu sanatosi, energici, si plini de bucurie. La multi ani!
Cei douazeci de trandafiri pe care i-ai adunat in cununa vietii tale, lasa-i astazi sa se impleteasca intr-un buchet al implinirii. Felicitari!
Nu te-am uitat si iti doresc sa ai o zi plina de impliniri.

Un cer albastru fara nori
In calea ta sa fie
Sa ai in viata numai flori
Noroc si bucurie.

A mai trecut un an. Un an alaturi de tine este ca si o clipa. Acum de aniversarea noastra imi doresc sa opresc timpul in loc pentru a ma putea bucura de tot ceea ce esti tu pentru eternitate. Aniversare Fericita!
Acum in pragul aniversarii vostre eu/noi va doresc/dorim multe bucurii, sanatate, iar anii care vin sa fie cel putin la fel de fericiti ca cei de pana acum! Aniversare fericita!
Cu ocazia aniversarii noastre, iti transmit, scumpa mea doamna, toata dragostea mea !
Timpul trece, dar tu esti in fiecare an tot mai frumoasa !
Fiecare clipa alaturi de tine, fiecare sarutare, fiecare mangaiere ma face sa ma simt mai aproape de Paradis. Multumesc !
Nu am nevoie de un album pentru a-mi aminti ca anii petrecuti alaturi de tine au fost, sunt si vor fi un vis implinit !
Drumul vietii tale sa fie presarat cu flori si iubire !
Viata ta sa fie precum tangoul: uneori lent, alteori vijelios, dar mereu pasional !
Viseaza- si toate visele ti se vor implini ! Crezi – si lumea ti se va asterne la picioare ! Iubeste – si viata iti va inflori ! La multi ani 

Niciun comentariu: