duminică, 27 ianuarie 2013

8 MARTIE


Pe 8 Martie de iubesc de 8 ori mai mult

Un 8 martie asa cum meriti …. Cu multa dragoste

De 8 Martie gandul meu se indreapta spre tine cu multa dragoste !

La multi ani mama !

La multi ani iubito ! Ai in dar inima mea !

Tu esti singura femeie din lume pt mine. Asa ca azi e DOAR ziua ta ! La multi ani iubito!

Tu esti prima fiinta pe care o vad dimineata ! Primul Zambet si primul sarut …De 8 Martie vreau sa stii cat de mult insemni pt mine… La multi ani !

Sa ramai intotdeauna la fel de gingasa si de puternica ! La multi ani de 8 Martie !

Pentru cea mai buna mamica din lume ! La multi ani de ziua ta !

Un gand marunt pentru iubirea imensa pe care ti-o port. La multi ani iubita mea !

Sa porti mereu primavara in suflet. La multi ani !

Toate florile au rasarit in prag de primavara doar pentru a-ti ura tie La multi ani !

Mireasma primului sarut, si prima ta imbratisare, caldura sufletului tau s-au transformat acum in floare. I-am pus un snur din dragoste acestei flori, ca sa ti-o daruiesc cu totul tie, ma-nclin in fata ei caci o ador si te invit de-acum pe veci sa-mi fii sotie.

Priveste in jurul tau. Comunica. Zambeste. Viseaza. Primeste un Martisor!

Acum, cand soarele primaverii rasare dintre nori dand aripi iubirii ce ne uneste, imi leg snurul dragostei de inimioara mea, daruindu-ti-o cu toata increderea, pentru ca stii sa o faci sa zambeasca si sa pluteasca spre neantul fericirii...

De 1 martie iti daruiesc toata dragostea mea, tot ce pot sa iti ofer, inclusiv inima mea care bate pentru tine din prima zi cand te-am vazut. Primeste-le in dar...

Odata cu primavara sper ca sufletul sa-ti infloreasca ca un ghiocel... sa radieze ca un soare... sa ofere caldura si iubire.. si nu in ultimul rand sa ramana mereu tanar. Un martisor mic si dulce pentru o fiinta deosebita!

Cu drag de martisor, primeste primavara in sufletul tau, si fie ca acest anotimp sa iti aduca in viata ta implinire si noroc, fericire si iubire si nu in ultimul rand caldura sufletesca de la cei dragi. Iti doresc o primavara frumoasa!

Acum in prag de primavara iti trimit in dar de martisor, sufletelul meu pentru a-i tine de cald inimioarei tale, si fie ca spiritul acestui anotimp plin de caldura sufleteasca, si zambete sa te insoteasca in viata pretutindeni !

Niciun comentariu: