duminică, 27 ianuarie 2013

Diverse ocazii


Ocazii:

Sf. Ioan:

La multi ani! Sfantul Ion sa-ti dea sanatate si putere sa lupti pentru idealurile tale. Sa ai parte numai de clipe minunate, de bucurii si fericire alaturi de familie si cei dragi.
Felicitari! Asa cum se sfintesc apele, asa sa se curete si sufletele noastre de tristete si sa se umple de bucurie si implinire. Un An Nou bun! si indeplinirea tuturor dorintelor!

Cu ocazia zilei sfintisorului tau, iti doresc o ora de liniste, o zi senina, o saptamana de bucurii, o luna de impliniri, un an de prosperitate, un veac de sanatate, fericire si iubire. La multi ani!

Sf Andrei:

La multi ani! Sfantul Andrei sa te calauzeasca mereu, sa-ti dea un munte de sanatate, o mare de iubire si un ocean de fericire. Felicitari!
!


FAMILIE :

Adjudecat ! Sunteti cei mai buni parinti !

Iti multumesc ca esti cea mai buna sora din lume !

Esti mamica ideala !


La multi ani
Dragoste - La Multi Ani!
Un trandafir s-a atasat la buchetul vietii tale. Fie ca el sa infloreasca mai frumos si plin de sanatate decat cei deja in buchet. La Multi Ani!
De ziua ta iti ofer in dar inima mea, frumos impaturita in aceasta misiva care sa iti sopteasca tie ca te iubesc si te voi iubi mereu! La Multi Ani!
General
Iarasi este ziua ta?! Parca numai ce am sarbatorit-o acum o saptamana. Oricum, anii trec, dar tu ramai mereu tanar/tanara si sanatoas/sanatoasa. La Multi Ani!
Sus paharul si noroc! Astazi este sarbatoare, este ziua ta, o zi speciala, iar eu/noi iti dorim sa ai parte de multa dragoste, sanatate, fericire si numai bucurii. La Multi Ani!
Asa cum oceanul se arunca catre tarm, asa cum muntii se inalta catre cer, asa cum copilul mic are nevoie de mama asa am eu nevoie de tine mereu in viata mea. Tu esti soarele vietii mele, tu esti bucuria mea, tu esti tot ceea ce este mai bun pe lumea asta! Te iubesc!
Ieri, astazi si maine, doar tu esti in gandurile mele. Tu esti licarul de speranta, tu esti flacara dragostei si tu esti dorinta mea de a fi mai bun/a! Te iubesc!

:


MULTUMIRI :

Iti multumesc ca esti mereu alaturi de mine

Iti multumesc pentru ca esti un prieten atat de bun !

INCURAJARE :

Nu uita ca sunt langa tine!

Am incredere in tine !

PRIETENIE:

Prietenia ta este cel mai frumos dar!

Un prieten adevarat este cel care stie totul despre tine si totusi te place asa cum esti !!

Numai impreuna putem reusi !!

 Impreuna suntem cei mai buni !!

Pentru un prieten special : Iti multumesc pentru ca esti o sursa constanta de dragoste, zambete si suport moral !

Ma bucur sa fiu langa tine…


SALUTARI SI URARI

Te pup dulce !

Fie ca toate visele sa ti se implineasca !

Aminteste-ti ca eu sunt intotdeauna langa tine !


SARBATORI DE IARNA:

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi !

An nou fericit plin de impliniri si cat mai multe zile insorite !


:

\
FLORII:
Florii alese si zile senine, saptamana patimilor sa te tina in leagan de flori si lumina curata DUMNEZEIASCA.

Esti ca un trandafir crescut in inima mea.....promit sa ma transform in apa, aer, lumina pentru tine. Tu promiti sa infloresti numai pentru mine?

Un zambet si o floare-ti daruim in pragul anilor ce vin, cu totii lipsa iti simtim, din inima noi te iubim!

Azi uita cine esti si trezeste-te la viata odata cu natura! Fi un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii!

MOS NICOLAE:

Fie ca inceputul sarbatorilor de Craciun sa va aduca in viata o raza de lumina si sa va ajute sa fiti buni mai ales acum in preajma sarbatorilor si sa va aduceti aminte cum era cand abia asteptati sa ninga si sa vina mosul sa va aduca ceva in ghetute:)

Mos Nicolae sa iti umple cizmulitele doar cu bucurii, noroc si succese!

Fie ca Sfintele Sarbatori de Iarna sa iti aduca numai LUMINA si IUBIRE in casa! Multa sanatate si fericire! Si iubire! Cat cuprinde!

La multi ani, NICULAE... in viata sa te impiedici de un bolovan de NOROC, sa calci intr-o balta de FERICIRE,sa te stropesti din cap pana in picioare cu IUBIRE si sa fii SANATOS!

Sper ca sarbatoarea Sfintului Nicolae sa fie semnalul unui nou inceput, sa ai parte de un drum presarat cu bucurii, impliniri, sanatate, fericire si mai ales... multa dragoste!


Niciun comentariu: